Sper ca prin conţinutul acestui blog (scurte descrieri), să ajut ca fiecare să-şi aleagă serialul/filmul pe care doreşte să-l vizioneze.

joi, 1 august 2013

LOVE 911

"Love 911"
Kang-il si Mi-soo sunt amandoi persoane cu mari responsabilitati, de decizia carora poate depinde viata altor persoane. Kang-il este un pompier ce lupta nu doar cu focul ci si cu orice urgente ce intervin si intra in atributia unitatii la care lucreaza – Interventii rapide. Pe langa salvarea de vieti omenesti din incendii, cutremure, explozii, accidente si alte misiuni periculoase, unitatea de interventii rapide primeste uneori si misiuni mai putin obisnuite, cum ar fi capturarea sau salvarea unor animale, interventii in cazul amenintarilor cu aruncatul de pe bloc si cate si mai cate… Mi-soo e o doctorita la inceput de cariera ce lucreaza la Urgente, in acelasi regim de stres si neliniste. Se viseaza un medic chirurg, iar in acest scop incearca sa faca orice pentru a-si impresiona directorul pentru o promovare si calificative bune in viitor. Intr-una din zile un barbat turbulent isi aduce sotia la Urgente. Vazand ca aceasta are echimoze pe mana, concluzia lui Mi-soo e ca femeia nu are nimic, doar a fost batuta de sotul ei, astfel ca trateaza cu indiferenta cazul, decizand externarea pacientei la scurt timp. Doar ca imediat dupa externare starea pacientei se agraveaza, iar un medic cu adevarat profesionist constata ca aceasta a suferit un anevrism cerebral si ca se afla intr-o situatie grava. Sotul femeii e decis s-o dea in judecata pe Mi-soo pentru diagnosticul gresit, fapt ce creeaza mari probleme spitalului. Intre timp, Kang-il e chemat la Urgente unde sotul femeii devine violent si sfarseste prin a-l agresa cu un bisturiu. Incidentul lui Kang-il pare a fi singura salvare pentru Mi-soo. Avocata spitalului o sfatuieste sa-l convinga pe pompier sa-l dea in judecata pentru agresiune pe sotul femeii careia Mi-soo i-a pus diagnosticul gresit, lucru care i-ar fi fost de real folos in procesul ei caci i-ar fi scazut credibilitatea reclamantului. Drep urmare, Mi-soo ia legatura cu Kang-il si e decisa prin orice mijloace sa-l convinga s-o ajute. Doar ca nu e chiar atat de usor, Kang-il fiind o persoana extrem de dificila…

Sursa: https://www.a-queens.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu