Sper ca prin conţinutul acestui blog (scurte descrieri), să ajut ca fiecare să-şi aleagă serialul/filmul pe care doreşte să-l vizioneze.

duminică, 11 august 2013

ARDOR

ARDOR (drama romantica, 2002). Mi-heul este soţie şi mamă “cu normă întreagă”. Într-o seară de Crăciun, o necunoscută apare la ea acasă şi-i spune că este amanta soţului ei şi că-i leagă o iubire cum ea nici nu visase vreodată. Deşi Mi-heun încearcă să reacţioneze demn şi temperat, amanta soţului îşi iese din fire şi o loveşte în cap cu un obiect ascuţit. După câteva luni, Mi-heun se mută cu familia într-un sat departe de agitaţia de la Seul în speranţa că vor putea lua totul de la capăt. Dar suferinţa psihică nu trece atât de uşor precum cea fizică iar Mi-heul ajunge să trăiască mai mult sedată fiind dependentă de medicamente. În această stare, ea cunoaşte un tânăr doctor care ajunge să-i propună un joc ciudat: să se implice într-o relaţie fizică în care iubirea e interzisă. Cel care va rosti primul cuvintele “te iubesc”, va pierde iar jocul se va termina. Cei doi ajung astfel să se îmbarce într-o aventură periculoasă la capătul căreia Mi-heul află că greşeala unei femei e mult mai gravă şi mult mai aspru condamnată de societate decât greşeala unui bărbat. 

https://www.a-queens.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu